Doing Doing

Ligger just nu i sängen och ska strax starta The Hangover 2.
Om jag orkar måste jag fila till mina naglar men kommer säkert hinna somna.
I natt "sov" jag Hampus och Emma hos Olivia. Man kan ju inte kalla det sova. I alla fall inte i natt.
Men klockan 8 så somnade vi och jag sov till 2.
Denna natt behövdes, var så längesen sist!
Som sagt, imorgon bär det av till stan med Hanna.
Vi ska köpa julklappar till varandra och bara chilla runt, stripstallriken får vi ju inte glömma!
Kommer säkert köpa något annat eftersom det gör jag alltid även fast jag säger till mej själv att jag inte får.
Vi tar i alla fall 11.06 bussen (till de som bryr sej) xD HAHA.
Movietime Now, KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0