I'm not cocky, I just love myself

Jag är en sån människa som tänker mycket och är i mina egna lilla värld vilket min pappa också gör så jag har väl fått det från han. Men i alla fall, en sak har jag hakat upp mej på och jag stör mej som fan på det.
Lixom i förrgår tog det ju som sagt slut mellan mej och Hampus men vi blev tillsammans igen. Det känns bra.
Men han sa att när vi gjorde slut så fick han typ 48 sms av sina kompisar och allt men vad fick jag?
Jo, några människor skrev på facebook. De flesta skrev; Finns för dig och bla bla bla.
Men tillbaka till saken.. Jag har ju lärt känna ganska många genom Hampus t.ex i Holmsund och när vi gjorde slut så skrev alla till han och allt men ingen till mej. Då är man väl ändå inte vänner om de gör så?
Stör mej som fan på det men lixom jag tar inte illa upp men irriterande är det i alla fall..
Haha nu ska jag i alla fall fortsätta göra mig i ordning så att jag hinner till skolan sen.
Trött som fan!
Jag saknar dej som fan. Min ögonesten!
Snart är det endast 2 veckor kvar tills jag
får vara med dej i en hel helg. Då ska jag ta väl
hand om dej och det lovar jag till 1000. Du är så saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0