Det är bra att vara rädd. Det betyder att man har något att förlora.

Sitter just nu i köket hemma hos min syrra.
Är som sagt i Stockholm, syrran har gått och lagt sej, Emil sover och Danne kommer snart hem.
Har just sett klart ett avsnitt av Greys Anatomy och nu sitter jag och snackar med Hanna på facebook.
Vi kom på världens bästa ide. Eftersom vi har prao v.46 så vill vi praoa tillsammans men det är ganska
svårt att hitta något i Umeå. Liten stad u know. Men då hade jag funderat på att kanske bo hos min syrra
och praoa i Stockholm. Så min ide va att Hanna också ska göra det!
Vi ska fråga om det går och sånt. Sen fixa något nice place att praoa på.
Helvette va taggad jag blev på det! Tänk en hel vecka med bästaste Hanna i Stockholm, gosh!
Idag har jag i alla fall varit på Gröna Lund med Josefin. Åkte det mesta, utom fritt fall men jag åkte
uppskjutet. Fett kul!
Vi kom till Grönan vid 12 och for tillbaka in till stan runt 4.
Då shoppade jag ett par jeans, en kofta, en mascara och en foundation, små gummiband till små flätor och en foundationborste. Har bränt alldeles för mycket pengar idag, men vad gör man inte för Stockholm?
Nu ska jag röra mej neråt och krypa ner i sängen. VI hörs!
Kvällen spenderade jag med Sofie och Josefin. Vi såg på den här underbara filmen.
Så himla fin film, jag rekommenderar den starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0