Usch, tiden går så fort, så fort. Redan oktober?!

Blev en riktigt slappdag i dag. Vaknade vid halv 11 sen har jag legat och sett på film hela dagen.
Helgen har varit helt okej. Fredagen höjde upp humöret till 100% men lördagen sög verkligen..
Ikväll blir det att plugga matte och kanske baka någonting. Känner verkligen inte för att plugga.
Har matteprov på onsdag och spanskaprov på torsdag.
Hoppas i alla fall på att få reda på resultatet på noprovet som vi hade förra fredagen.
Gick väldigt bra.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ligger jag i alla fall och kolla på saker som jag måste köpa.
.
.
1. Loreal Paris Renewal Lash Serum
2. Nivea Refining Clear Up Strips
3. Ögonfransböjare
4. Handväska
5. Rouge, Consealer, Consealerpensel
6. Hårprodukter ex. hårspray, värmespray,  Proffs Barista Serum Shine Drops
7. Parfym
8. Tränings tights, träningströja
9. Vinterjacka och skor
10. Ansiktsmasker
1. Loreal Paris Renewal Lash Serum
2. Nivea Refining Clear Up Strips
3. Ögonfransböjare
4. Handväska
5. Rouge
6. Consealer
7. Consealerpensel
8. Hårspray
9. Värmespray
10. Proffs Barista Serum Shine Drops
11. Parfym
12. Tränings tights
13. Träningströja
14. Vinterjacka och skor
15. Ansiktsmasker
---------------------------------------------
Det här är bara en liten del av vad jag minns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0