My new shoes

Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Vi for till Bauhaus och sedan Willys.
Såklart så hittade jag en skoaffär bredvid Willys så jag gick in dit och det slutade med
att jag fick med mej ett par skor hem. Kommer inte kunna ha dom så länge för de är nog för
kalla.
Sen har jag lekt med Emil typ hela dagen och sett film ett tag.
Imorgon bär det av hemåt igen. Vi åker nog vid 11.
Undrar om jag ska vara uppe hela natten den här gången också så att jag kan sova hela bilresan?
Haha we will se!
Sitter och försöker lära mej Photoshop samtidigt som jag redigerar bilder.
När de andra har sett klart på Så mycket bättre så blir det filmmys!
Ska fortsätta nu pusshejs!
Dock är bilden tagen från hemsidan. Plus att de är finare på fötterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0