Prinsessan och Mördaren.

Just nu har jag just skrivit klart min bokrecension tills imorgon eftersom vi ska ha bokcafé.
Vettefan om jag pallar ta med mej något fika but we will see.
Ikväll har jag i alla fall varit med Hampus. Först va vi inne sen drog vi ut och mötte Jocke.
Imorgon blir det skola, GUD VA KUL! Har i alla fall inga prov i veckan så jag är FRIIII!!!!!!!
Hoppas på att få veta mitt NO-prov och Engelska-prov.
Helgen har varit helt okej. Kunde väl ha varit lite bättre.
Lite hat har jag i alla fall i mej efter denna helg och det är fan skönt.
Den personen som jag är sur på tycker jag kan bara låta mej vara och aldrig ens se mej i ögonen igen.
Som sagt; "Har man gett sej in i skiten får man skiten tåla!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0