En lat jävels guide till MVG i alla ämnen

Hej allihopa!
Förlåt för sjukt dålig uppdatering men har inte lika stor blogglust nuförtiden.
Men lägger upp ett inlägg lite då och då i alla fall.
Visiten till Stockholm var kul, vi gjorde egentligen inget speciellt men det var bara skönt att få träffa min syrra och Emil.
Jag fick en bok av mamma förra veckan, ni ser vad den heter i rubriken.
Ska läsa den och se om det finns några bra tips.
Den som skrivit boken menar på att man kan få MVG utan att behöva sitta och plugga arslet av sej.
Sitter i alla fall just nu och pluggar engelska, har nyss lärt mej dom oregelbundna verben utantill nu ska jag bara kolla igenom dom regelbundna.
Har prov imorgon på grammatik, lite jobbigt men jag ska klara det!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0