V6 Origins för 5kr! ;o

Tjabba.
Nu sitter jag och dunkar musik, har just målat naglarna och duschat.
I förrgår köpte jag tuggummin på ICA för 5 kr st. Hahah det blev 3 paket och jag MÅSTE köpa mer!
Fast det får bli imorgon för ICA stänker om en timme och jag har inte ätit än.
Idag har jag inte gjort något speciellt, har sovit i typ 12 timmar. Somnade 12 och mamma väckte mej 12 för då ringde Olivia. Vi pratade ett tag och sen såg jag på film. Det blev "Säg att du älskar mej."
Det rekomenderas stort! Det va sjukt bra och lixom verklig.
Sen satt jag vid datorn och duschadet för ett litet tag sen. Så himla skön och seg dag.
Nu har jag sportlovet börjat så det blir säkert att va med kompisar och sova borta m.m.
Så himla härligt! Är i alla fall inte taggad på att åka slalom efter det som hände sist... INTE KUL!
Men jag måste ju göra det någon gång, det är ju inte bra om man aldrig mer gör det för att man är rädd för att få en till hjärnskakning.
Ska se på film nu sen käka, ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0