Superglad :D

Hej :)
Just nu är livet undewrbart känner mig så jävla glad hela tiden vaknar med ett stor leende och somnar likadant :D
Ikv har jag varit med Lovisa Emma och Hampus,vi gjorde inte så mkt busade som vanligt,sen skulle Emma plugga och Hampus skulle hem så då gick jag och Lovisa hem till mig och ja våran humor... nån som har värre än oss? komentera:p
Olivia och jag kom på att om man tar ett kärnvapen och en fjäril och blandar dom så blir det ett kärnvapen som flyger och blinkar i olika färger!!


Jag: Vad är en tupp när den är liten?
Olivia: Men en höna är ju en kyckling innan den blir stor och en tupp har ju som en kam på huvudet så den borde ju vara en kam när den är liten men den har ögon och lite fjädrar där bak
Jag: Som en daggmask?
Olivia: Ja fast när den växer så kommer det ben sen armar och mer fjädrar
Jag: Vadå armar den ...



Hahaha jag älskar dig min underbara älskade vän!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0