Stay- Hurts

Jag vet att min uppdatering har varit väldigt dålig den sista veckan men nu ska jag försöka skärpa mig.
I veckan har det varit prao och det var ganska roligt. Fick beröm av mina handledare och det känns bra.
Gjorde verkligen mitt bästa och det var roligare än jag hade trott från början.
Nu är det i alla fall sportlov. Samma vecka varje år. Vecka 10! Det är härligt.
Så igår var jag med Olivia och Hampus, vi såg på film sen vid halv 11 kom Emma hem och då sov Hampus och Emma hos mej. Oliva kunde inte eftersom hennes föräldrar skulle på båtmässa i Stockholm så hon skulle vara barnvakt åt sina syskon.
Vi sov på övervåningen i mitt garage och det var härligt. Somnade vid 3 och vaknade 9 så är ganska trött..
Men i kväll ska jag fara till Emma och va med henne och Hampus.
Vet inte vad vi ska göra men jag måste i alla fall gå dit eftersom min cykel är där.
Tänkte jogga till henne men det känns som att jag är lite för trött så jag går till henne efter middan och joggar imorgon istället.
Nu ska jag måla naglarna så skriver mer senare eller imorgon.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0