Sanctum!

Tjabba!
Igår var vi ju på bio, den var inte så himla bra men vi överlevde..
Sen sov vi hos Hampus och det känns som att jag inte sov någonting alls överhuvudtaget, jag va astrött och somnade men jag vaknade efter en timme och det va drygt.
När jag kom hem somnade jag tills middan och sen duschade jag och bakade kladdkaka.
Efter det kom Hampus, vi såg på Jackass. Den va i alla fall bra! Han åkte hem lite före nio eftersom han va trött.
Ikväll har jag sett på film, såg klart Buried och den verkligen sög. Det handlade om en kille som hade blivit levande begravd och man fick aldrig se någonting utanför den där kistan utan bara inuti den.
Sen såg jag på Sanctum, den va däremot riktigt bra! Rekommenderas!!!!!
Nu är det nog dags att sova så att jag orkar med morgondagen. Ska vara med Olivia och på kvällen tror jag att jag måste plugga. Känns inte okej att det är sista dagen på lovet. USCH!
Godnatt allihop! <3
Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0