Islam, Koranen, Allah, Muslimer, Trosbekännelsen och Pilgrimsfärden.-

.. är det jag sitter och pluggar just nu. Alltså SO. Det är faktiskt helt okej.
När man förstår blir det roligare fast jag önskar bara att jag hade börjat träna till provet lite tidigare.
Dagen har varit lite seg..
Älsklingen har inte varit i skolan idag heller, han är på praktik och det suger. Men imorgon kommer han i all fall! :)
Har i alla fall haft Engelska, So, idrott m.m. idag. Tisdagar brukar gå fort men inte idag.
Va så himla trött så att jag till och med inte orkade vara med Emma efter skolan.
När jag kom hem såg jag klart på " The last song." Så himla bra film.
Sen satte jag bara på någon film så att jag kunde somna..
Det var härligt kan jag säga tills pappa kom in och sa något så att jag vaknade för då var det middag.
Efter middagen sa lästa jag lite so sen duschade jag och nu sitter jag med so-böckerna framför mej igen.
Kände att jag ville ta en lite paus från det så jag skriver ett inlägg ist.
Provet är på torsdag så imorgon ska jag hem efter skolan så att mamma kan förhöra mej och sen ska jag plugga lite till sen dra ut med kompisar om jag får. :)
Nu ska jag fortsätta plugga.. Eller ska jag ge upp och se på film? Haha beslutsångest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0