Dålig uppdatering från min sida..

I lördags var jag i holmsund med Hampus och Alle. Vi chillade typ på storsjö och sen for jag och Hampus hem till han och såg på film. Efter det skulle jag hem och äta och han skulle "käka" på hp. Fast han följde med mej hem ist.
I söndags gjorde jag inte något speciellt tror jag. Minns inte riktigt. Haha.
Måndagen var väl som alla andra måndagar. Man är seg och trött. Dagen gick inte speciellt fort.
På kvällen var jag bara hemma och pluggade till matteprovet som jag har på fredag. Det känns ju toppen.. Eller?
Idag har det varit friluftsdag. Jag åkte skrana med älsklingarna i Harpsjön och det va kul.
Gjorde bara illa handen. Det är inte speciellt ovanligt att jag gör illa mej som ni kanske har märkt.
När jag sa det åt mamma så skrattade hon bara och sa att jag var fumlig. Vet inte vad det betyder men kanske klumpig eller något i den stilen?
Kom hem vid 1 och sen har jag sett film, pluggat, duschat och sovit.
Av någon konstig anledning har jag blivit sjukt trött helt plötsligt. Har sovit hur bra som helst dom senaste dagarna men är ändå hur jävla trött som helst. Plus att jag har somnat efter skolan..
Nu ska jag i alla fall se en film. Cell 211 heter den.
Ha det bra!
HP (Holmsunds pizzeria) i lördags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0