Otursfamiljen..

Fredag:Jag vaknade helt klarvaken kl halv 6 och jag ställer mig i fönstret och tittar ut,vad får jag se då? Jo en bil som kommer i full fart sladdar och kör rakt in i en lyckstolpe och hela SCA skylten.

Senare på dagen: Jag och min familj skulle bege oss till Gröthällan med båten,allt gick superbra ända tills man hörde en stor smäll och sen vart allt dött.Vi hade  kört rakt  på en annan bojkedja så vi satt helt enkelt fast.Pappa som var superstressad bad mig hoppa ner i det iskalla vattnet och försöka få loss oss men det slutade med att jag skar mig på fingret och sedan gav upp...Pappas tur,han hoppade också ner i det iskalla vattnet och när han skulle ta spjäl med foten mot drevet så fick han tag i kedjan med foten och då med sån kraft att kedjan lossnade.
När vi äntligen kommit fram till Gröthällan så gick jag igenom skogen för att möta Emma som skulle komma och vara med oss den kvällen hon stannade även över natten.Vi åt middag och bastubadade hela kvällen och jag fick tillochmed ett ofrivilligt dopp med kläder och allt på.

Lördag:Vi vaknade av att mamma sa att ankaret hade släppt så vi fick ta gummibåten och ro ut med ankaret för att göra om allt igen det vill säga att dra upp det sedan ro ut med det och efter det släppa ner det på ett nytt ställe.
Badade hela dagen,Emma for vid tre och åskan kom vi 9.
Söndag:Fick nybakat bröd till frukost med kantareller på sedan när vi skulle hem så hade ju såklart ankaret fastnat så där satt vi ännu en gång helt fast.Efter några minuters kämpande fick ppapa äntligen upp det.När vi var hemma igen tog jag mig en joggingtur och sedan dog jag på soffan,och där har jag legat fram tills nu ;)

Ja det där var typ hela min helg,ska snart ut och va med kompisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0