U should know better - Robyn (Feat. Snoop dog)

Varje dag i en hel månad när jag har gått ut genom dörren på morgonen har det varit soligt och varmt. Men i morse när jag öppnade dörren var det snö överallt och kallt som fan.
Igår kväll möttes jag och Hanna på ica. Vi köpte varsin redbull och sen efter ett tag kom Hampus.
Vi snackade ett tag sen for vi hem till Hanna och jag öppnade julklappar.
Vi fortsatte att snacka och sånt sen for vi ut vid typ 8 och va med Hugo, Linnéa och Philip.
For hem vid 9 för jag va ganska trött, fast jag trodde att jag skulle bli tröttare.
Nu sitter jag och käkat mentos och funderar på om Hanna kanske är vaken. Ska ringa henne men tänk om jag väcker henne :] Det är inte bra, ska tänka lite till och sen ringa henne xD
Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0