Toppendag!

Hej hej!
Idag ska jag vara med Olivia. Vi hyrde en film igår som vi kom fram till att vi inte orkade se på så vi ska se på den idag istället. Den heter The Wather och verkar riktigt bra faktiskt.
Sitter och kollar på lite olika saker just nu.
Kollar på nagelvårds saker och jag hittade ett nagelkit från Depend.
Min syster hade köpt ett sånt i somras och det är likadana naglar som man gör på en salong men dom sitter inte lika länge. Men hon var nöjd och jag funderar på att köpa dom. Tror att dom kanske finns på H&M.
Funderar på att fara till stan nästa helg och köpa mineralfoundation,mascara och troligtvis det ett nagelkit.
Nu ska jag göra mig i ordning och sedan fara till Olivia. Skriver mer senare!
Det kostar bara 159kr.
Blev faktiskt riktigt sugen, plus att det blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0