Same same but different.

Är i Bangkok nu, inatt klockan 00:25 thailändsk tid går planet till Köpenhamn sen till Stockholm och sen till Umeå.
Tiden har gått hur fort som helst, kan inte förstå att vi redan ska åka hem.

I Bangkok har jag i alla fall shoppat sönder. Känner mej som lite beroende eftersom det är så billigt.
Har köpt:

2 Jeans (Ed Hardy) (Cheep monday)
2 Munkjackor (DC) (Adidas)
1 Väska (Converse)
2 Tåsockar
1 Shorts (Billabong)
5 Tights
1 Linne
1 Bikini
Julklappar

Sen tror jag inte att det var ngt mer. :)
Räknade hur mycket jag hade gjort av med och det var 4200 bth. Alltså 1050 kr och då har jag inte räknat in julklapparna :o Galen xD

NU ska jag i alla fall göra mej i ordning sen åka ut och kika i affärer med familjen för dom vill köpa grejer innan vi far :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0