Like a dungeon dragon

Sitter och väntar på att farmor och morfar ska komma och fika.
Har inte träffat dom sen innan vi for till Thailand. Känner mej lite dum faktiskt.
Igår åkte jag, Olivia, Hampus, Philip och Hugo till stan efter skolan. Vi käkade på mias grill.
Sen chillade vi på stan och hade kul. Skulle lätt kunna kunna göra det en gång till.
Ikväll ska jag va med Olivia och typ Hampus. Jag ska kanske sova hos Olivia för imorgon ska vi antingen fara till Agnäs eller Vännes och åka slalom! Så himla kul, hoppas bara att det inte blir allt för kallt.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen kommer dom väl. Skrive mer sen.
Provade fixa till en nytagen bild i Photoshop.
Här är resultatet, har inte lärt mej att redigera bilder än så man
kan inte säga att jag är så bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0