I love it!

Sitter just nu i restaurangen. Internet funkar inte vid våran bungalow satt måste lixom sitta här.
I Thailand är det verkligen toppen. Skulle faktiskt kunna vara borta ännu längre. Känns förjävligt att komma hem till kalla Sverige med snö och allt..
Fast det kommer bli kul att träffa alla igen.
Har inte haft hur bra väder som helst men det har ändå varit varmt och skönt. Idag är det i alla fall soligt och sjukt varmt. Kanske 32 grader i skuggan. Det är awesome!
Imorgon klockan 8 på morgonen åker vi med minibuss till Bangkok och ska va där och shoppa m.m.
Har bestämt att jag ska köpa:

Munkjacka.
Adidaströja.
Märkesväska.
Kolla om ngt nytt har kommit ut.

Igår firade vi nyår på resorten. Det var asnajs.
Var riktigt god buffé, fireshow, livemusik fyrverkerier, thailändska dansare. (Alltså med en massa bling bling) (A)
Åker hem till Sverige den 5:e ngn gång på dagen? Vet inte riktigt när. Men kommer i alla fall hem på torsdag.
Konstigt nog så längtar jag faktiskt inte hem. Vill va kvar i paradiset! Det är mer än underbart.
Ska tjata på mamma och pappa så att vi kan åka utomlands nästa vinter också :]

Nu ska jag i alla fall gå till poolen och sola och läsa lite.
Skriver mer antingen i Bangkok eller när jag kommer hem. Har varit lite dålig uppdatering från min sida den här månaden. Plus att tiden har gått alldeles för fort. 2 veckor till kanske? xD
Haha ha det så bra.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0