Hemmakväll.

Tjabba.
Idag har jag varit i skolan har inte hänt någonting speciellt, hade i alla fall skridskor på idrotten.
Har alltid hatat skridskor men nu funkade det faktiskt riktigt bra för första gången.
Jag var i alla fall med Hampus och Jocke efter skolan, vi va hos Jocke. Gjorde ingenting speciellt.
Ikväll har jag bestämt mig för att vara hemma. Hampus ville att jag skulle va med han men jag känner att jag vill vara hemma ikväll. Ska ta en lååång dusch och bara ta det lugnt. Ska i alla fall göra lite engelska.
Ska faktiskt prova ansiktsmasken som jag fick av Hanna i julklapp. :)
I helgen ska jag kanske fara till stan med Emma, Frida och Hampus.
Jag och Frida ska kolla om praoplatser och Emma ska göra sin sminklektion på Makeupstore tror jag?
Och Hampus följer bara med. :) Nu ska jag göra engelska sen gå och ta en dusch.
Puss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0