Sweetie

Tjabba.
Nu har Emma och Olivia just farit hem. Dom hade fått vara här längre om inte mamma hade varit så himla trött.
Vi har i alla fall varit med Hampus också fast han for hem vid halv 9.
Ikväll har vi i alla fall sett på film, snackat och käkat kladdkakemuffins.
När Hampus hade farit satt vi och kollade igenom mina gamla saker och garvade som fan åt dom.
Sen såg Emma mina pussmunnar på min spegel så vi hämtade läppstift och läppglans och började pussa på min spegel. Resultatet kommer snart..
Nu tänkte jag i alla fall gå och duscha så att jag sedan kan gå och lägga mej och se på film sen sova.
Imorse försov jag mej för första gången på hela året.. -.- Aja..
Resultatet, är faktskt stolt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0