Runaway baby - Bruno Mars

Jag och Olivia sitter just nu och väntar på Hampus.
Han har varit i stan så han sitter i bussen just nu. Vi ska snart gå och möta han sen ska vi tillbaka hem till mej och se på film. Vi ska antingen se på Fight Club eller på 127 hours.
Båda filmerna verkar bra.
Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt. Hade idrott men jag hade "glömt" idrottskläderna..
Sen sista timmen hade vi slöjd och det va kul. När jag kom hem var min syrra hos oss plus Emil.
Dom ska vara här tills på torsdag tror jag. Det blir kul.
Imorgon fyller min farmor 82 år så vi ska åka dit och äta smörgåstårta. Sen ska vi typ vara barnvakt på kvällen för min syrra ska ut och käka med sina kompisar. Det blir mysigt!
Men nu ska vi gå och möta Hampus!
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0