Grattis farmor 82 år!

Tjabba!
Idag ska jag egentligen inte göra något speciellt.
Min farmor fyller år idag så vi ska äta smörgåstårta där vid 4 fast jag ska fara dit tidigare och hjälpa henne att duka. Sen ikväll ska jag vara med Olivia och Hampus ikväll och se klart 127 hours. Den var riktigt spännande så jag rekomenderar den stort!
Just nu sitter jag och fixar naglarna pch pratar med Hampus i telefonen.
Sen ska jag se på film, började se på Mean girls 2 igår när Hampus och Olivia hade farit hem.
Den va bra den me! :)
I morse for jag, mamma och Sofie (Min syrra) till Holmsunds blommor och jag fixade prao.
Så himla skönt att jag har hittat en praoplats. För praoen börjar ju vecka 9.
Har inte så mycket mer att skriva men skriver mer senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars ska du praoa?:)

2011-02-22 @ 19:47:32
URL: http://hotgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0