I'm a crazy girl right now!

Tjo.
Ligger just nu i min nya soffa som jag har fått av min morfar. Den är rööööööööd [:
Hanna tyckte att jag var tvungen att skriva ett inlägg eftersom jag nästan aldrig bloggar
så nu gör jag det, fast det kommer bli lite för flummigt. Är skiiiit trööött!
Har hunnit göra så himla mycket den senaste tiden och veckorna bara rusar iväg.
I helgen var jag med Hanna på stan och vi hade fan hur kul som helst.
Ska inte gå in på så mycket mer men i helgen så ska jag och Hanna dit igen men den här
gången ska Emma med.
Någon som ser julkalendern?
Det gör jag, den är fan kung. För ett tag sen låg jag i soffan och tittade på den med tända ljus.
So fucking mysigt. Nu ska jag sova för jag är alldeles för trött.
Puss!
Jevla ceppe billd!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0