Sommaren vs bloggen

Oj oj oj, längesen jag skrev nu.
Känns inte speciellt värt att blogga när man kan ha roligare ute.
Hanna brukar säga; Vafan bloggar du inte för, nu är det ju som bara Olivias blogg! Bloggaaa!!!
Så nu gör jag det.
Min sommar har varit riktigt bra.
Hunnit med ganska mycket ändå. T.ex solat, badat, varit i stugan och varit med kompisar. Sen har det vara 50årsfest för min mamma, jag har åkt vattenskoter och ring. Haft både bra och dåliga dagar och jag har också hunnit med att tälta. Mysigt!
Eftersom jag och Olivia har samma blogg och är med varandra väldigt ofta så kan det ju hända att ni får läsa ungefär samma saker fast från olika synvinklar men det får ni stå ut med.
På mammas 50årsfest så var alla mina systrar hemma men sen for dom hem och förra veckan kom min syster Josefin hem igen. Det blev i ungefär 10 dagar, som sist.
Vi hann med att ha två filmkvällar, fara och hälsa på farmor och morfar, fara till övik och hälsa på min mormors gamla väninna med mamma.
Sen var hon jättegullig och ville färga håret på mej i söndags. Det blev mörkbrunt. Slingorna syns fortfarande lite men ska färga med samma färg en gång till snart men då får mamma hjälpa mej.
Nu ska jag i alla fall se på One Tree Hill, har inte sett något avsnitt än men det sägs att det är bra!
Stolt moster åt en underbar lite kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0