I'm aimin' right at you

Snart dags att sova men jag tänkte göra ett snabbt inlägg innan.
Igår sov jag hos Hampus så jag va med han idag till typ halv fem sen for jag hem och käkade.
Tänkte ha en hemmakväll eftersom mamma egentligen skulle färga mitt hår men det bestämde vi att vi ska göra imorgon istället. Så jag städade mitt rum sen kom jag på att jag ville va med Hanna.
Hon hade ringt mej tidigare men då sa jag att jag skulle va hemma.
Men ville verkligen dra ut så jag ringde henne. Hon kom till mej så att jag kunde måla lite sen for vi till konsum och köpte godis.
Efter det for vi till Emma och va med henne. Vi satt och snackade ute och sen blev det dags att fara hem.
Duschade en snabbis och nu ligger jag i sängen och ser på greys anatomy samtidigt som jag skriver här.
Nu ska jag i alla fall sova så att jag orkar upp till skolan imorgon. Första dagen... usch!
Long time ago, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0