Lördagen med Emma!


Jag och Emma spenderade lördagen och halva söndagen i Holmsund med Hampus.
På lördagkvällen var han tvungen att fixa lite grejer och vi fick inte följa med SÅ..
..  vi bestämde oss för att gå till Konsum.
Emma prova på hur det var att ha snopp och jag provade på hur det var att ha rosa/röda bröst.
Efter det blev Emmas mobil tvungen att laddas och jag stötte på Lambi. Det var SÅÅ mjukt!
Vi hittade till och med en skylt där det fanns apelsinpizza?
Nu är det tävling! Vem liknar katten mest?
Lite porr med härlig pianomusik och hälsokost funkar superbra för mig.
Emma provade barnmatsdieten medans jag petade på torkad grädde.
Plus att vi planerade Olivias död... JORDNÖTTER!!!
Jag provade köra bil men det gick tyvärr inte framot eftersom...
.. Emma stod i vägen!!!
Vi köpte 1 kh färskt hundgodis till kvällen OCH toucha lite på apparater...
Och sist men inte minst så var min mössa hos Emma så jag tog en konsumpåse på huvudet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0