Idag är det onsdag.

Mamma kom in till mej i morse vid typ 09:10 för vi hade egentligen bestämt att vi skulle fara till stan men det blev inte för hon skulle till vårdcentralen och kolla sin axel. Men vi bestämde att det får bli imorgon istället.
Sen kunde jag inte somna om så jag gick ner och käkade frukost och såg på Andra Avenyn.
Jag börjar få en kläddeprission för jag har inte får köpa kläder sen jag va i Thailand.
Men som tjej så MÅSTE man köpa nya kläder ofta. I alla fall jag.
Imorgon ska jag i alla fall kolla på en skinnjacka. Jag tycker att det är riktigt fin men jag är inte riktigt säker på om jag kommer passa i den. Men vi får se.
När jag fyller år ska jag önska mej en massa pengar och presentkort så att jag kan köpa kläder!!!!!
Ska i alla fall städa toaletten idag sen ska jag se om jag ska ringa Emma.
Finns på Nicole för 499 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0