Ajaj!!

Tjabba..
Känner att jag är väldigt social på bloggen. Har bara varit sjukt trött den sista tiden. Känner bara hur jag blir tröttare och tröttare men som tur är så är det bara den här veckan kvar och sen påsklov!!
I fredags sov i jag och Emma i alla fall hos Olivia. Det var riktigt kul!
Vi GICK till holmsund för att vi ville ha en chokladkaka. Vi fick damp för att vi kom till ica 19:58 och då hade dom stängt. 2 minuter för tidigt!! xD
Igår va jag med Olivia ett tag på kvällen för jag hade ingenting att göra innan Hampus skulle komma.
Jag och Olivia hann inte göra så mycket.. Sen såg i alla fall jag och Hampus på Andra avenyn.
Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Skulle steka hamburgare och göra sallad till det och jag lyckade skära mej i fingertoppen. Det blev typ djupt..
Snart ska jag gå och duscha sen ska mamma hjälpa mej att plugga till hemkunskapsprovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0