Vadå flumm?

Idag i grupprummet på elevens val:

Jag sitter och gungar på stolen mot väggen.

 

Jag: Emma, ska jag kolla hur långt från väggen jag kan komma utan att ramla?

Emma: Jaha? DU kommer göra illa dej.

Jag: Men det gör väl inget.

Jag vickar på stolen och flyttar ut den 1 cm och vickar tillbaka.

 

Hanna & Emma: (Skrattar åt min min)

 

Jag flyttar längre ut.

Efter 7 gånger...

 

Jag: Hur långt är det till väggen?

Hanna: Långt..

Emma: Se upp!!

Jag ramlar...

 

Emma: (Garvar sönder.)

Jag: (Skrattar åt emma, blev tvungen att gå ut ur grupprummet)

 

I korridoren:

Becca: Lollo, är du förkyld och har hosta?

Jag: Nejnej, jag är dööööd för jag ramlade baklänges med stolen i grupprummet.


Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahahahahahaha jag döör.

2010-09-23 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0