Utlåst...

Tjabba! :)

Idag har jag varit med Olivia ett tag. Till typ 2 sen for jag hem för då Olivias farmor eller vad det nu va och några till. När jag kom hem va det låst och pappas bil va borta. Så jag kollade om det fanns en nyckel någonstans.. Men nää såklart gjorde det inte det. Jag gick till övervåningen på garaget där mammas ateljé är så jag ringde pappa. Han sa att han va i stan hos min farbror på Grubbe och han sa också att jag kunde städa i garaget, typ sopa. Så jag gjorde det. Va precis klar när han kom hem. Han tyckte att jag hade gjort ett bra jobb, det tyckte min syrra också. Dom sa att dom skulle låsa ut mej fler gånger, men det tycker inte jag. Sen duschade jag och letade något att ta på mej. Och nu sitter jag vid datorn. Jag funderar på om jag ska städa mitt rum eller min garderob.. Tror att det blir båda. Sen ikväll så måste jag göra matte för vi har prov på fredag. Måste också lägga in spanska och engelskaglosorna på glosboken. Ska göra det nu så ha det bra.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0