Back again :)

Tjabba.

Det blev tråkigt att inte blogga så jag tror att jag börjar igen.
I alla fall, nu är jag i Stockholm. Kom hit i morse och idag har jag väl inte gjort någonting speciellt. Min andra syrra och Kingston kom och hälsade på. Sen for Elin på bio så då var jag hundvakt. Har fan saknat Kingston!!!
Jag, min syrras kille och min moster blåste upp 48 ballonger tills imorgon. Jag hatar att blåsa upp ballonger för jag får alltid så jäkla ont i käken. xD
Imorgon ska vi på dop. Min systers barn ska döpas. Sen ska vi hem till min syrra och typ käka och ba snacka med allt folk. :) Jag tror att vi far hem på eftermiddagen på söndag. Men nu ska jag typ gå och lägga mej. Hare bra.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0