Prov, prov och prov!

Tjabba.

Tyvärr så är jag inte så social på bloggen.
Det har börja bli ganska mycket i skolan plus att jag är ute på kvällarna.
Har börjat ha hur många prov som helst. Det är ganska drygt, man får liksom ingen fritid. (Enligt mej)

Men men... I veckan ska det typ börja en ny kille i min klass. Min mentor sa till våran klass att han skulle komma i tisdags (Igår) men han kom inte. Han kommer väl någon annan dag.

Imorgon har jag engelskaprov, på fredag har jag spanskaglosor och idrottsläxa. Ska lära oss karttecken. Drygt..

Nu kan jag i alla fall alla glosor tills imorgon. Det är fyra kapitel vi har prov på och det är 93 glosor!?
Imorgon hoppas jag också på att få reda på so-provet.
Okej, inte så speciellt intressant inlägg men..
Ska börja satsa på skolan mer än vad jag har gjort tidigare i år!!

Nu ska jag borsta tänderna sen göra lite till engelska sedan blir det nattinatti för min del.

Hare gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0