Ont i huvudet

Tjabba,

I morse vaknade jag med huvudvärk. Har fortfarande ont i huvudet. Har inte orkat göra någonting idag, fixade ett nytt virusprogram till datorn. Hampus ringde och frågade om han kunde va med mej ikväll men jag sa att jag inte orkade. Har bara sett på film, såg klart Couples retreats, The human centepiede, American pie the naked miles och har börjat se på Göta kanal 3.

Borde egentligen gå ner och ta en alvedon men jag orkar inte. Fast ska ändå göra det snart.

Igår åkte jag till stan med Emma, Olivia, Frida och Hampus. Jag köpte ett par ljusa jeans med spetsmönster på och en skjorta. Är riktigt nöjd faktiskt!
Men nu ska jag gå och ta alvedon. Ha det gött!

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0