Hostmedicin..

Hej,

I natt vaknade jag flera gånger av huvudvärk och hosta.
På morgonen tog jag en alvedon och stack till skolan. Har varit en lite halvtung dag. Huvudvärken avtog inte och jag har varit väldigt trött.
Mamma ringde vårdcentralen och dom sa att jag skulle få hostmedicin. Så nu har jag fått en hostmedicin och hoppas bara på att det ska bli bra. Det stog på flaskan att man kan bli dåsig av den, det lät lite läskigt.
Får inte anstränga mej så jag kan inte va med på idrotten och nästa vecka har vi konditionstest och jag kommer typ inte kunna vara med.. Det känns lite drygt.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska väl bara duscha och träna på engelskaglosorna. Vi har 32 stycken engelskaglosor.. Det känns mycket.

Ska försöka börja vara social på bloggen varje dag. Har varit lite dålig med det på sista tiden.
Det är säkert inte så kul att läsa om alla som skriver att dom har så himla dålig uppdatering på bloggen hela tiden.. blir bara så ibland! Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss ;*





Satt och provade klippa ihop bilder igår, och såhär blev det. Ganska nöjd faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0