Tjabba,

Väldigt dålig uppdatering av mej, jag vet!
Men i veckan har jag för det mesta varit hemma på kvällarna och pluggat.
Idag är det bara två veckor kvar tills jag far till Thailand.
Kommer vara borta i en månad så kommer inte blogga mycket. Kanske ett inlägg lite då och då.
Det jag ska göra innan jag far är:
1. Engelska läxförhör.
2. Engelska-prov.
3. Spanska-prov.
4. En spansk text om julen.
5. So-prov.
6. Matte-prov.
7. No-prov.
Det är en hel del. På bara två veckor! :O
Kommer bli jobbigt, men allt måste göras.
Ikväll ska jag i alla fall vara med Hampus och Hugo. Vi ska typ se på en skräckfilm.
Det blir kul. Emma och Hanna är sjuka och Frida och Olivia är på "fjortisdisco".
I helgen blir det att plugga och vara med kompisar.
Kommer inte kunna vara med kompisar så mycket eftersom måste plugga till alla prov.
Nu ska jag lyssna på musik ett tag sen fara ut.
Ha det bra!
Lite "stenseriösa" egopix! Ovanligt, javet. :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Ta chansen att bli veckans blogg.:)

http://hejblondiin.blogg.se/2010/november/veckans-blogg.html#comment

2010-11-26 @ 18:47:08
URL: http://hejblondiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0