Stockholm i mitt hjärta - Petter

Hej.
Vaknade i morse av att jag fick panik, hade ont i halsen och får verkligen inte bli sjuk nu.
Det är ju bara lite mer än en vecka kvar tills det blir att åka till Thailand.
Igår kväll kunde jag inte heller somna för jag tänkte på alla prov jag måste göra på mindre än 2 veckor, det gjorde mej stressad.
Idag har det bara varit en vanlig lång måndag. Har i alla fall haft utvecklingssamtal, det gick bra.
Hade det i en timme när det egentligen ska typ vara i 30 min. Det drar alltid ut på tiden.
Ikväll har jag gjort läxor. Ritar en serie som vi håller på med på bilden. Min handlar om en bläckfisk.
Lite töntigt kanske men jag har inte så bra fantasi när jag verkligen behöver den.
Behöver inte göra någonting i svenskan eller So:n innan jag far.
För våran so och svenska lärare är utbränd och ingen lärare får tag i honom, riktigt skönt faktiskt.
Snart ska jag väl göra mej i ordning och lägga mej i sängen och se på True blood. Är så himla trött.
Ha det bra. Puss :*
Nu tycker jag att du ska bli frisk, saknar min älskade kanelbulle! (L)

Kommentarer
Postat av: Tomaskaroline

Great work,webmaster,nice design!

2011-09-29 @ 07:46:10
URL: http://tomaskaroline.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0