Nyduschad!

Tjabba!
Nu har jag nyss duschat och ska väl göra mej i ordning och käka frukost sen ringa Hanna.
Idag verkar det vara ganska kallt men fint väder ute. Det är typ frost överallt..
Egentligen har jag ganska mycket jag måste göra t.ex matte och träna tills musikprovet.
Men jag orkar verkligen inte göra det. Ska göra det imorgon.
Då ska min syster också lära mej mer om Photoshop. Kan inte så mycket.
Typ bara helt ovärda saker.
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Hade tänkt att dra ut med mamma tyckte att jag
skulle vara hemma för jag är aldrig hemma. Det var faktiskt skönt att ha en hemmadag.
Nu ska jag gå och göra mej i ordning. Skriver kanske mer sen.
Sjukt bra låt!!
http://www.youtube.com/watch?v=JxUM4F0x2Ys
Jag just nu. Den bjuder jag på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0