Någonting måste man ju göra..

Visste du..

att jag vill ha ett perfekt liv!

att min senaste kyss va med Hampus.
att jag lyssnar mest på musik.
att jag pratar ibland för mycket.
att jag inte gillar falska människor.
att jag avskyr när folk startar bråk & falska rykten.
att kärlek är härligt.
att jag gillar att flumma.
att jag alltid kommer att älska mina vänner.
att jag är hemligt förälskad i min säng.
att sist jag grät var när jag snackade med Hampus i telefonen.
att min mobiltelefon är på lagning.
att när jag vaknar på morgonen kollar jag på klockan.

att innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna.
att idag har jag bara varit hemma.
att jag just nu tänker på dagen.
att i kväll ska jag ta det lugnt.

att i morgon kommer jag va med Hanna och kanske Hampus.
att jag hoppas att jag kommer överleva vintern.

Har du:


Någon som förstår dig? Ja, flera.
Någon som du saknar? Ja.
Någon som du hatar? Typ.
Vem kramade dig senast? Hampus, (L)
Vem pussade dig senast? Hampus,(L)
Vem ringde dig senast? Hanna, (L)

Vem ringde du senast? Hampus (L)
Vem var hemma hos dig senast? Morfar
Vem var du hemma hos senast? Hugo
Har du några kärleksproblem? Nej,
Har du pratat med någon idag? Ja, många.
Har du gråtit idag? Ja,
Har du skrattat idag? Ja,

Jag:


Är singel? Nej.

Svär ofta? För ofta..
Sjunger i duschen? Gjorde det när jag var mindre.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Det skulle vara mysigt.
Skrattar åt dina egna skämt? Alldeles för ofta. J
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ne.

Har du:


Piercingar? Hål i öronen.. :P
Syskon? Ja 3 systrar.
Jobb? Sommarjobb.
För många vänner? Absolut inte.
Rymt hemifrån? Nej.
Färgat håret? Ja.
Bra självförtroende? Nja..
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja, många gånger.
Varit kär? Jag ÄR kär.
Gjort något olagligt? Säkert.
Somnat i skolan? Nästan.
Brutit ett ben? Nej.
Tappat bort mig i min hemstad? Kanskee.. :]
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja.
Smugit ut utan lov? Nej.

En hemlighet som ingen annan vet? Säkert.
Sovit en hel dag? Nepp.
Somnat gråtande? Många gånger.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej.
Blivit generad inför folk? Ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja.
Ätit musslor? Ja. ÄCKLIGT!
Varit på en festival? RIX FM
Haft ett förhållande i under en månad? Nej.
Blivit kallad player? Nej.
Färgat ditt hår svart? Nope.

Vad:


Längtar du till mest just nu? Imorgon.
Ska du göra i helgen? Vara med kompisar.
Har du för kläder på dig? Underkläder, Jeans, Linne och en kofta.
Gjorde du igår? Var med Hampus och Hugo.
Ska du göra i sommar? Sola.
Åt du senast? Popcorn.
Har du för mobil? LG GW620.
Vad köpte du senast? Godis :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0