Emma Sehlstedt! (L)

Emma, du är mer än en vän för mej.
När du är glad är jag glad, när du gråter och är ledsen är jag också det.
Försöker trösta dej, det kanske funkar men jag börjar också gråta.
När du är sjuk eller borta känns det som ett tomt hål i mitt hjärta.
Har alltid kul med dej,
vi pratar om allt och skrattar alltid. Är alltid glad när jag är med dej.
Vi har hunnit med mycket sen vi blev bästa vänner.
Vattenskoter, stugan, skrattat, badat, flummat. Allt!
Hur kul som helst.
Jag älskar dej och vad som än händer så
kommer jag alltid att fortsätta göra det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer sakna dig som fan <3

2010-11-21 @ 23:14:37
URL: http://drogadunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0