Emma är söt!

Lilla söta Emma och Hampus är osocial på msn för han spelar
Robot Unicorn Attack på Facebook.
Det här börjar bli tråkigt..
Funderar på om jag ska sova nu så att jag orkar kliva upp imorgon.
Imorgon ska i alla fall Hampus och Emma käka hos mej.
För mamma jobbar eftermiddag.
Vi ska käka tacos. Sen hittar vi väl på något kul.
Kommer säkert vara as trött. Kliver alltid upp mellan 07:00 och 07:30.
Dom dagarna jag somnar vid halv 11 är jag astrött för jag brukar gå och lägga mej 22:00.
Så undra hur jävla trött jag kommer va imorron då..
Det kanske är bättre att gå och lägga
sej istället för att säga hur trött man kommer vara sen, eller?
Jag är ändå inte så himla trött än, känner mej väldigt glad,pigg och flummig.

Nu blire sleepingtime. Sweet dreams!
<3



Saknar sommaren -10! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0