Älskade vän! <3

                                                           


 Lovisa!



Jag vill bara säga att du betyder förjävligt mkt för mig,du känns som en storasyster för mig! när du är ledsen så är jag det med men när du är glad då är jag det också!  jag har alltid kul ihop med dig,jag önskar bara att jag kunde va med dig lite mer!
                                Det finns ett rum i mitt hjärta och det rummet är ditt .                   
                                        Du är en sån vän som man inte klarar sig utan du
                                             sprider glädje och du verkligen ställer upp för en
                                   jag vet inte vad jag skulle göra utan dig,för utan
                                                   dig så står rummet i mitt hjärta tomt och förblir
                                                                tomt! Jag vill bara säga att jag älskar dig! 
                                                                           ♥♥♥♥♥♥♥
                                                       


Kommentarer
Postat av: cajsalissa

sv; tack, desamma :)

2010-11-30 @ 20:44:48
URL: http://cajsalisas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack Olivia.

Du betyder så himla mycket för mig.

Saknar sommaren med dej och Emma. Det var underbar!

Du är mer än bara en vän för mig. Du är min bästa vän, min syster, med andra ord.. Mitt allt!

Älskar dej Olivia! (L)

2010-11-30 @ 21:09:48
URL: http://olivialollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0