Trött..?

Tjabba,
Igår va jag med Emma vi va först hos henne innan hon käkade och sen for vi ut, vi fick varsin läsk på flaska och vi typ flummade runt på gatan. Det stog en gubbe i balkongöppningen till hans balkong och han glodde på oss sen han ba:
- Hallå tjejer! Behöver ni en barnvakt.. Vi ba eeh? nej tack.. :) Sen fortsatte vi att flumma runt. Vi for hem till Olivia och släppte in hennes katt för Olivia är borta så Emma ska ta hand om hennes katt. Sen gick vi ut och då tappade Emma sin flaska på gatan och hennes mamma hade sagt att vi skulle ta hem flaskorna. Så hon ringde och sa det sen fortsatte vi att flumma runt. Det va skitkul!! Sen smutsade Emma ner sin tröja så vi gick hem till Olivia igen och då va Emma tvungen att låna en tröja. Det va är kväll som är fett värd att minnas! :)

Just nu lackar jag naglarna. Idag ska jag va med Emma och kanske Hampus. Vi ska typ ba ta det lugnt, finns inte så himla mycket att göra där jag bor.. Vi ska i alla fall fara till Olivia och ge hennes katt mat. Juste jag väntar också på att mina byxor ska torka, dom är i torktumlaren för inga andra byxor va rena. Jag slänger lixom alla kläder i en hög i mitt rum.. Inte så smart men men... Nu ska jag gå och checka ifall mina byxor är torra för det har gått en lång stund tycker jag.. :)
Men skriver kanske mer sen. Ha det bra!

Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: hihi tack ^^ <3 det är dom :D



kramar<3

/kokorochan

2010-07-28 @ 13:51:53
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0