Tråkigt väder..

Tjabba!
Har ganska nyligen vaknat. Är i stugan och när jag vaknade såg jag att det var väldigt dåligt väder.. Det typ blåser och är kallt. Bara 11 grader. :O
Efter lunch någon gång ska jag fara hem. Sen ska jag kanske va med Emma, Olivia och Hampus.
Vi hade tänkt att tälta men det blir typ inte för det ska typ regna idag. Det finns inte så mycket att göra när det regnar ute och är kallt. Har varit ganska kul i stugan faktiskt. Har varit väldigt trött. Men igår körde jag vattenskoter och sen kom vi på att vi kunde köra ringen bakom vattenskotern. Så jag körde min kusin på ringen. Det va typ kul. Jag lyckades få honom att ramla av en gång.
Haha igår va jag så himla trött så jag gick och la mej i sängen för att vila men då somnade jag från halv 10 till typ halv 1 sen vaknade jag och låg och snackade med min kusin till 2 sen somnade vi. :)
Men nu ska jag käka lite frukost. Ha det bra.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0