Regn, regn och åter regn.

Tjabba,
Det känns inte längre som att det är sommar. Det bara regnar och regnar. Kan det inte bli sol?!
Idag har jag jobbat, började halv 11 och jobbade till 2. Sen for jag hem och duschade och ba tog det lugnt och nu kollar jag på datorer för jag har tänkt att köpa en laptop. :)
Har alltid velat ha en laptop och nu när jag har jobbat i sommar har jag äntligen fått råd att köpa en dator!!
Vet inte riktigt vad jag ska köpa. Behöver ju inte någon komplicerad dator.

Ikväll ska jag kanske va med Tina om det går för henne, vet inte riktigt vad vi ska göra. Något hittar vi väl på.
Igår kom min syrra fast idag är hon på något bröllop för hennes killes brorsa ska gifta sej. Så imorgon ska jag kanske va lite med henne. Om jag inte hittar på något annat.

TÄNK, det är bara 3 veckor kvar på sommarlovet!! :O
Vill att vi ska ha längre sommarlov, i år har tiden gått sjukt fort. Föresten när ni lix läser min och Olivias blogg kan du ju alltid kika in på Emmas blogg; http://eemmasehlstedt.blogg.se/. Då blir hon glad. HAHA.
Men nu ska jag strax käka midda. Ha det bra.

Puss, puss ;*


Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju bara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, sexnoveller, kontakta mig, sextips, ställningar, myter osv:)

2010-07-31 @ 19:29:52
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Tack så mycket!:D

2010-08-01 @ 12:36:06
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0