Glad idag!

Tjabba, just nu är jag med Emma fast hon sitter och käkar midda.
När hon har ätit ska vi va med Hampus,Hugo och Jonte. Olivia kunde inte va med oss idag för hon är sjuk. Vi va med henne idag men sen började hon må dåligt och då for vi. Har varit ganska dåligt väder idag så vi har inte orkat göra så jättemycket. Det är inte så kul att t.ex bada när det regnar ute, eller det är kul men det blir kallt när man kliver upp. Igår va jag med emma, olivia och några andra. Vi hade typ inte så kul för jag va sur.. :P
Min syrra som bor i Stockholm har varit och hälsat på i typ en vecka med sin kille och deras barn. Det har varit mysigt fast dom åkte hem i ganska tidigt i morse. Det här lovet har typ varit det bästa sommarlovet i hela mitt liv. Hahahahahhahahahhaaa..
Min mobil som jag fick när jag fyllde år har ju såklart gått sönder, eller den va trasig ändå från att jag fick den. Några konstiga felmeddelanden som kommer upp hela tiden. Så den är på lagning. Tror jag... Om pappa har lämnat in den. :)
Har någon gammal skitmobil som just nu vibrerar för att den inte har något batteri. :P
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, är typ lite mer social när det är dåligt väder ute.
Ha det bra!

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej hoppas du har det bra :)

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och du kan radera denna...

Men annars så tänkte jag tipsa om två stycken design tävlingar hos mig.

Länkar :



1. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-26-juli.html

2. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-12-augusti.html



Ses inne hos mig :)..

//The Price Of Love

2010-07-23 @ 16:39:22
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0