23:57

Tjabba.
Idag har jag varit med Emma. Vi va hos henne och sen ringde min pappa och då skulle vi hämta våran vattenskoter i min stuga så Emma följde med dit. Vi åkte vattenskoter hem och det va asnajs. Sen for vi hem till Emma och fikade bullar och drack varm choklad för vi va blöta och kalla. Sen efter middan va jag med Tina. Vi va ute, sen va vi med Angelica, Hanna, Hugo, Hampus och sen efter att Emma hade haft träning kom hon. Imorgon ska jag fara till Olivia och ge hennes katt mat för Emma har cup. Sen ska jag typ va med Tina och sen se ifall vi ska va med några fler. Men nu orkar jag inte skriva mer för jag är ganska trött..
Men ska skriva mer imorgon ha det bra.
PS: Ska lägga ut lite bilder snart men min mobil är på lagning.. :(

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja självklart :) <3 :*

2010-07-29 @ 09:54:05
URL: http://eemmasehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0