Thhiiaahahha

Tjabba.
Idag har jag varit i skolan. Efter skolan va jag med Hampus och Olivia.
Vi gjorde inte så mycket typ fikade och såg på tv.
Ikväll har jag pluggat. Har spanska prov imorgon och läxförhör på könsdelarna.. :P
Vi har sex och samlevnad i No:n. Jag har prov i det på måndag.
Hoppas det går bra.
Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag åker ifrån kalla Sverige ett tag.
Min syster ska också med till Thailand med hennes sambo och deras barn.
Det blir toppen! Känns inte så verkligt än men det kommer väl.
Såg julkalendern på svtplay. Lite drygt att alla julkalendrar är menade för barn. Så dom blir typ tråkigt när man blir äldre. Barnsliga lixom.
Imorgon ska Olivia ha födelsedags "fest" vet inte vad man ska kalla det.
Det är i alla fall jag, Emma, Hampus, Hanna, Frida och Jonte som ska dit tror jag.
Vi är i alla fall bjudna så vi får se om alla kommer. Lite osäker på om Jonte kommer.
Vi har inte planerat något speciellt som vi ska göra förutom att vi ska käka tacos.
Så himla gott!!! Men nu ska jag göra mej i ordning och sova.
Är förkyld så blir astrött eftersom jag hostar och snörvlar hela tiden.. Dryyyygt! Ha det bra.
Puss ;*
Älskar min Olivia! (L)

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej.

Nu på förmiddagen kommer jag meddela om hur mycket jag gått ner sen i måndags. Måndag är min vägdag, men jag kan inte hålla mig att berätta. Så håll utkik i bloggen här frampå förmiddagen. :)



Hoppas allt är bra!

2010-12-03 @ 08:17:34
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0