Thailand nästa!

Tjabba!
Kom nyss hem från skolan, har gjort matte provet och sagt hej då till alla kompisarna.
Taxin kommer 11:45 så då måste allt vara färdigpackat.
Vi åker från Umeå City Airport till Arlanda. Planet går 12:55.
Planet till Thailand går 18:45 så vi måste vara på Arlanda ganska länge.
Min syster Josefin och hennes kille Martin kommer och ska träffa oss innan vi far.
Sen kommer min syster Sofie och hennes familj dit eftersom vi åker tillsammans.
Kommer bli så jävla kul. Har fortfarande inte fått känslan av att vi ska åka.
Eller jo, kanske lite men det är inte mycket.
Har fått låna Hannas mp3 som jag ska lyssna på i planet och Emmas headset.
Eftersom mitt headset som vanligt är borta.. Så himla drygt.
Emma har sagt att hon ska gästblogga lite på bloggen medans jag är borta.
Kommer inte kunna blogga så mycket. Är lite drygt att blogga när det inte finns åäö på tangentbordet utomlands.
Nu ska jag i alla fall gå och duscha sen göra i ordning det sista.
Ha det så bra!
Puuuussssss! ;*




Du betyder så jävla mycket för mej,
saknar dej redan och det kommer bli mer.
Kommer inte bara sakna dina pussar,
kommer sakna ditt fina leende,
din röst, din utseende. Exakt allt!
Älskar dej så himla mycket älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går visst att skriva åäö på utländska tangentbord!

Jag var i USA i sommar och genom att hålla in en annan knapp så gick det,- jag provade ;)

2010-12-10 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0