Svider som fan!

Tjabba.

Kom nyss tillbaka till våran bungalow. Vi har varit och käkat midda.
Käkade thai mat, det är så himla gott.
Idag har vi varit vid poolen, vi solade och badade. Tror att jag somnade lite och det slutade med att jag var knallröd på baksidan av låren och övre ryggen. Det svider forftfarande. Satte på lite after sun så det blev lite bättre.
Emma ville att jag skulle logga in på msn halv 4 svensk tid alltså halv 10 i thailand. Hon ville chatta lite.
Dom andra sitter på någon restaurang och chillar. Jag orkade inte sitta där så jag lånade pappas dator.
Det var en riktig tur att pappa tog med sej sin dator så att man kan hålla kontakten med kompisarna och blogga. Fast i och för sej så finns det internet cafen men dom är sega.. :/
Fixade nyss den nya profilen på facebook. Var lite skeptisk först men jag ändrade mej som vanligt.

Någon dag har jag tänkt att ta oljemasage. Det låter så himla skönt och man känner sej fresh efter.
Jag tror inte att jag har så mycket mer att berätte. Eller jo, det finns typ vattenskotrar här som man kan få köra för 400kr i en halvtimme så vi funderar på att kanske hyra 2 stycken någon dag för vi är 4 som vill köra och då kan man köra en kvart var. Det låter så jävla kul!!! :D
Nu ska jag prova den nya profilen på facebook.
Skriver förhoppningsvis mer imorgon. Ha der bra!

Puss :*

Juste, skriver kanske lite tråkiga inlägg men jag har inga bilder att ladda upp. Känns bara drygt att hålla på fixa allt med kameran och så. Men lägger upp bilder när jag kommer hem från Thailand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0